خبرگزاری کار ایران

زارع خبر داد:

زمان ارسال عکس اربعین تا ۲۳ آبان ماه تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۹۷۶

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی‌ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با اشاره به تمدید زمان مسابقه عکس اربعین از اهدای لوح تقدیر مشارکتی به شرکت کنندگان، خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد زارع ضمن اعلام اینکه زمان ارسال عکس اربعین تا ۲۳ آبان ماه جاری تمدید شد، اضافه کرد: این مسابقه در دو بخش دوربین تلفن همراه و حرفه ای در بخش عکاسی برگزار می شود و به دلیل تعداد بالای آثار ارسال شده و استقبال خوب مردم این دو بخش از یکدیگر تفکیک شده و علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند تا زمان تعیین شده، آثار خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.

وی از اهداء لوح تقدیر مشارکتی به شرکت کنندگان خبر داد و گفت: به منظور تجلیل از حضور شرکت کنندگان، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز لوح تقدیری به تمامی افراد شرکت کننده اهدا و برای نفرات برگزیده نیز، جوایز مادی و معنوی اختصاص داده است. 

وی با اشاره به زمان باقی مانده برای شرکت در مسابقه اعلام کرد: هنرمندان، آثار موردنظر خود را با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به دبیرخانه مسابقه به نشانی کرج، بلوار امامزاده حسن (ع)، مصلای کرج، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز تحویل داده یا به شماره تماس 09353284718 در پیام رسان های گپ، سروش یا واتس آپ ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز