خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

پرداخت 28 میلیارد ریال تسهیلات احداث گلخانه در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۸۹۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات در قالب سه طرح احداث گلخانه به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه خمسه روز سه‌شنبه در جلسه ستاد هماهنگی توسعه گلخانه‌های جهاد کشاورزی افزود: امسال ۶۰ هکتار گلخانه در استان قزوین مصوب شده که تاکنون ۷۴ پرونده در سطح ۵۲ هکتار به کارگروه اقتصادی استان معرفی شده است.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۶۰ پرونده در سطح ۴۳ هکتار برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی ارسال شده است. 

خمسه یادآور شد: همچنین از این تعداد تاکنون ۷ پرونده به مبلغ ۱۷۲ میلیارد ریال در این بانک تصویب شده که سه پرونده به مبلغ ۲۸ میلیارد ریال موفق به دریافت تسهیلا ت شده اند.

وی بر تلاش مضاعف برای جذب اعتبارات ملی برای توسعه گلخانه ها تاکید کرد.

 رئیس‌سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هم اکنون ۱۲۳ واحد گلخانه در سطح ۶۳ هکتار در این استان وجود دارد که از این تعداد ۸۵ واحد فعال و سالانه بیش از ۸ هزار تن محصولات گلخانه ای تولید می شود.

خمسه افزود: همچنین عملیات زیر سازی و آماده سازی گلخانه ای در سطح  ۷۰ هکتار در شهرک گلخانه نودهک تاکستان در دست اجرا  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز