خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین مطرح کرد:

برگزاری نشست کمیسیون‌های فرهنگی شوراهای شهرهای غرب کشور به میزبانی قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۸۷۸

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قزوین گفت: نشست کمیسیون های فرهنگی شوراهای اسلامی شهرهای غرب کشور به میزبانی شهر قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدیه سادات قافله باشی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: این نشست به منظور هم اندیشی، هم افزایی و تبادل تجربیات و برنامه ریزی برای اجرای برنامه های مشترک برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: با برگزاری این نشست شهرهای غرب کشور می‌توانند اقدام به برنامه های مختلفی برای معرفی هرچه بیشتر شهر و توسعه گردشگری کنند.

قافله باشی ادامه داد: انعقاد تفاهم نامه همکاری با روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان های مورد تفاهم، تهیه تقویم مشترک در طول سال با توجه به اشتراکات فرهنگی، تاکید بر برندسازی مشترک بین استانی، تاکید بر گردشگری بین استانی، برگزاری هفته های فرهنگی و نصب المان های هر استان در نقاط مورد تفاهم و بهره مندی از ظرفیت‌های بالا دستی استانداری، فرمانداری و کارگروه گردشگری استانداری از جمله مواردی است که در این نشست ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین افزود: این پنج شهر دارای نقاط مشترکی در زمینه های فرهنگی و آثار تاریخی هستند که برگزاری برنامه‌های مشترک می‌تواند در رونق گردشگری این استان‌ها موثر باشد.

نخستین نشست هماهنگی روسای کمیسیون های فرهنگی و گردشگری شهرهای کرمانشاه، سنندج، لرستان و قزوین مرداد ماه امسال به میزبانی همدان برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز