خبرگزاری کار ایران

طی ۶ ماه سال جاری صورت گرفت؛

کاهش 20 درصدی حوادث ناشی از کار در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۸۴۳

حوادث ناشی از کار در قزوین طی ۶ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه گذشته ۲۰ درصد کاهش یافت که بخشی از آن به دلیل برگزاری دوره‌های آموزش‌های کارگران توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: حوادث منجر به فوت نیز در این مدت حدود ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه قبل کاهش داشته است.

محمد علیخانی اضافه کرد:حوادث منجر به فوت در ۶ ماهه اول سال ۹۷، ۱۲ مورد و در ۶ ماهه سال جاری پنج مورد بوده است.

این مسئول افزود: بی احتیاطی کارگران در هیچ یک از حوادث منجر به فوت استان، موثر نبوده است بلکه شرایط ناایمن و فقدان نظارت کارفرمایان علت اصلی در وقوع این حوادث بوده اند.

علیخانی گفت: این موضوع بیانگر تاثیرگذاری آموزش‌های ایمنی کارگران در سال‌های اخیر است که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با جدیت آنها را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین در ۶ ماه سال جاری حدود چهار هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی توسط ۱۶ بازرس کار فعال استان از کارگاه‌های مشمول قانون کار انجام شده و با متخلفان نیز به شدت برخورد لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز