خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج:

حضور کشاورزان پیشرو در شورای راهبردی/ سند توسعه بخش کشاورزی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۷۴۲

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از تهیه و اجرای سند توسعه بخش کشاورزی شهرستان کرج، خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، اسماعیل صارمی در سومین شورای راهبری مدیریت این شهرستان از سند توسعه بخش کشاورزی کرج به عنوان زیرساخت و چراغ راه آینده کشاورزی این شهرستان یاد کرد و گفت: شهرستان کرج از پتانسیل‌های تحقیقاتی خوبی برخوردار است لذا نیازمند ایجاد یک رابطه منطقی و نزدیک بین بدنه کارشناسی و بهره برداران با مراکز تحقیقاتی هستیم.

وی افزود: بنا داریم از حضور کشاورزان پیشرو در شورای راهبردی شهرستان هم برای رسیدن به اهداف سازمانی بهره مند شویم.

صارمی در ادامه با تاکید بر فعالسازی واحدهای نیمه فعال و غیر فعال بخش کشاورزی خواستار ثبت اطلاعات سامانه رصد اشتغال شد و خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی باید استفاده کنیم که علاوه بر تولید اشتغال، راندمان تولید را هم بالا برده تا بتوانیم پاسخگوی نیاز غذایی شهروندان‌مان در آینده باشیم.

وی در پایان از واحدهای تخصصی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خواست با پیگیری جدی مصوبات شورای راهبری، فضای همدلی بین بهره برداران و کارشناسان بخش کشاورزی را با هدف تولید محصول سالم با عملکرد بالا ایجاد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز