خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان خبر داد:

کشف بیش از 30 میلیارد ریال دستگاه بیت کوین قاچاق در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۵۵۰

فرمانده انتظامی قزوین از کشف ۹۷ دستگاه تولید ارز دیجیتال "بیت‌کوین" در شهرستان تاکستان خبر داد و گفت: ارزش کالاهای کشف شده ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان روز دوشنبه تصریح کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ماموریتی فرماندهی انتظامی استان در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح و با انجام اقدام‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس، ماموران پلیس آگاهی تاکستان موفق به شناسایی یکی از مخلان امنیت اقتصادی و کشف مزرعه بیت‌کوین در این شهرستان شدند.

سردار حاجیان در ادامه گفت: با هماهنگی مقام قضایی و در عملیاتی ضربتی محل استخراج ارز دیجیتال مورد بازرسی قرار گرفت و ۹۷ دستگاه ماینر قاچاق به همراه تجهیزات و متعلقات مربوط به آن نیز کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این رابطه و تحویل آنان به مراجع قضایی، افزود: براساس نظر کارشناسان نیروی انتظامی ارزش دستگاه های کشف شده ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال ریال برآورد شده است.

 فرمانده انتظامی استان قزوین پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز