خبرگزاری کار ایران

طی یک ماهه گذشته صورت گرفت؛

36 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در قزوین تخریب شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۵۴۵

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:طی یک ماهه گذشته ۳۶ مورد حکم قطعی قلع و قمع بناهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پرویز عبدی روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود: این بناها شامل دیوار کشی، بنا و ساخت و ساز غیرمجاز است که طی یک ماه اخیر با حضور نماینده دادستان و استانداری، نیروی انتظامی و فرماندهی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و امور اراضی شهرستان قزوین  اجرا شده است.

عبدی تصریح کرد: این احکام درروستاهای زرشک، رزجرد، رشتقون، میانبر، آشنستان، مرزعه میانچال، حوالی امام زاده اباذر، مزرعه میانچال، شفیع آباد، نیاق والولک ، نجف آباد و پرسه (بلوک پرمخاطره ) تخریب شده که با اجرای آن بیش از ۱۵ هکتار از اراضی اعاده به وضع سابق برگشت داده شد. 

وی افزود: به منظور حفظ و حراست از اراضی کشاورزی، زارعی و باغی به عنوان منابع ملی و حیاتی در تامین امنیت غذایی و همچنین در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی این احکام اجرا شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین  از شهروندان خواست برای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی با شماره تلفن  ۱۳۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز