خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان کرج مطرح کرد:

لزوم اقدام جدی دستگاه‌ها برای ایجاد زیرساخت‌های فرودگاه پیام

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۴۸۴

فرماندار شهرستان کرج در بازدید از مجموعه فرودگاه پیام به همراه معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز خواستار ایجاد زیرساخت ها در فرودگاه پیام بعنوان یکی از شاهراه‌های توسعه ای این استان شد.

به گزارش ایلنا، غفور قاسم پور در جریان بازدید امروز از فرودگاه پیام که به اتفاق معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری انجام شد، بر ضرورت اقدام جدی دستگاه ها برای ایجاد زیرساخت های توسعه ای در فرودگاه تاکید کرد و گفت:‌ برای تدوین طرح جامع فرودگاه پیام باید زیرساخت ها فراهم شود و با توجه به پیگیری‌های استاندار البرز برای از سرگیری خط مسافری فرودگاه پیام، دستگاه‌ها نیز به این محور بعنوان یکی از شاهراه های توسعه استان الزامات و نیازهای این منطقه را در بخش‌های برق، آب، راه، سوخت و.. ایجاد کنند.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت رفع دغدغه مدیریت پسماند و اسناد مالکیت در محدوده فرودگاهی این منطقه افزود: فرودگاه پیام باند توسعه استان به شمار می‌رود و ماهیتی ملی دارد و از این حیث می‌بایست از بسترهای مناسبی برخوردار باشد. 

قاسم پور تصریح کرد: با ایجاد زیرساخت های دائمی بسترساز رونق تولید و اشتغالزایی جوانان نیز در منطقه خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز