خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی مشترک صورت گرفت؛

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین برای حضور مردم در مراسم 13 آبان

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۲۰۲

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک از مردم استان قزوین برای حضور در تجمع یوم الله ۱۳ آبان دعوت کردند.

به گزارش  خبرنگار ایلنا از قزوین، متن این پیام که روز یکشنبه صادر شده است با آیه ۷۶ از سوریه نساء " کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می‌کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است. " آغاز شده است.

در این بیانیه آمده است: ۱۳ آبان ماه روز صف آرایی جبهه حق و عدل در تقابل با جبهه استکبار و سلطه است. ایامی که در آن به وضوح پیروزی جبهه حق بر باطل برای نسل های امروز و فردا نمایان گر است.

در ادامه یادآورشده است: علی رغم آنکه استکبار جهانی تمام توان خویش را علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران به کار گرفته، این فشار حداکثری در بلند مدت به نفع ایران تمام شده است چنانکه اکنون جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرتی برتر در منطقه و با حضوری تاثیرگذار در عرصه جهانی شناخته می شود و از آن سو، هر روز خبرهایی از شکسته شدن قدرت ساختگی آمریکای شرور، رژیم صهیونیستی، انگلیس خبیث و دیگر همپیمانانشان شنیده می شود. همان طور که رهبر معظم انقلاب نتیجه تلاش بیشتر دشمن علیه ملت ایران را شکست بیشتر آن ها دانستند.

امام جمعه و استاندار قزوین در این بیانیه تصریح کردند که روز ۱۳ آبان میعادگاه ظلم‌ستیزی و دادخواهی علیه استکبارجهانی است.

در پایان این بیانیه از همه اقشار جامعه بویژه دانشجویان و دانش آموزانی که این ایام منتسب به آنهاست دعوت شده است تا با حضور پرشور و با صلابت خود برای حفظ آرمان‌های انقلاب و پیروی از راه شهیدان در یوم‌الله ۱۳ آبان راس ساعت ۹:۳۰ صبح در خیابان شهداء به میدان بیایند تا بار دیگر عظمت خود را به رخ جهانیان بکشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز