خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری اردبیل گفت:

28 کیلومتر راه روستایی آماده آسفالت است

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۱۱۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در قالب طرح ملی ابرار 28 کیلومتر راه روستایی بهسازی، شن ریزی و زیرسازی شده و آماده آسفالت است.

 به گزارش ایلنا، علی رحمتی در جلسه بررسی اجرای طرح ملی ابرار افزود: از این میزان 12 کیلومتر در شهرستان گرمی، 8 کیلومتر در شهرستان مشگین شهر و 8 کیلومتر نیز در حوزه شهرستان اردبیل بهسازی، شن ریزی و زیرسازی شده است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح ملی 87 کیلومتر راه روستایی بهسازی، شن ریزی، زیرسازی و آسفالت خواهد شد گفت: درصورت مساعد بودن شرایط جوی عملیات آسفالت این 28 کیلومتر اجرایی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: استان اردبیل 4 هزار و 373 کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان 2 هزار و 700 کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی است.

رحمتی با اشاره به اینکه در قالب "طرح ملی ابرار" بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه ۱۰ روستا در شهرستان‌های اردبیل، گرمی، بیله سوار، مشگین شهر، خلخال و کوثر درحال اجرا است گفت: با توجه تاکیدات وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کشور برای اجرای این طرح مهم، راهداران دیار سبلان نیز با همه توان برای محقق شدن اهداف طرح ابرار در میدان عمل آماده اقدام جهادی و انقلابی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز