خبرگزاری کار ایران

امینی‌زاده خبر داد:

طرح جامع پدافند غیرعامل شهر بندرعباس تدوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۰۴۱

شهردار بندرعباس از تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباس امینی‌زاده در همایش مدیریت بحران و پدافند غیر عامل که در محل سالن فردوسی شهرداری و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران بخش های مختلف شهرداری و نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادرسان برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه گذاری‌ها، مطالعات و اقداماتی که در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل توسط کشورهای مختلف انجام می‌شود، نشان‌دهنده اهمیت این مسئله است.

وی با قدردانی از مجموعه مدیریت بحران و همراهی سایر بخش‌های شهرداری در مواقع بحرانی، افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل برای شهر بندرعباس در حال مطالعه است.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: همزمان با همه اقدامات جاری، آموزش‌های مختلف تخصصی و عمومی، ایجاد زیرساخت‌ها و بسترسازی‌های مختلف در این حوزه انجام می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی توسط مجموعه مدیریت بحران در این حوزه صورت گرفته، گفت: همه باید به این ساختار توجه کرده و فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی که در شهر انجام می‌شود را، با نگرش به پدافند غیر عامل انجام دهند.

امینی‌زاده تاکید کرد: امروزه موضوع تکنولوژی در پدافند غیر عامل بسیار مهم است و بهره‌گیری از تاثیرات و مزایای فناوری اطلاعات می تواند کمک زیادی به این حوزه داشته باشد.

اضافه می‌شود، در ادامه این همایش از دست‌اندرکاران دوره‌های آموزشی و فعالین این حوزه نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز