خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان استاندارد کشور خبر داد:

به دنبال ایجاد قطب پژوهشی در قزوین هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۸۳۸

رئیس سازمان استاندارد کشور گفت: به دنبال ایجاد یک قطب پژوهشی در قزوین هستیم با بررسی های انجام شده در استان های مختلف مانند بحث شکلات در تبریز، آرد در گلستان، به دنبال ایجاد قطب پژوهشی در قزوین به ویژه در بحث شوینده ها هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نیره پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد کشور روز یکشنبه در دیدار با استاندار قزوین بیان کرد: استان قزوین به دلیل نزدیکی به پایتخت و ماهیت تاریخی و گردشگری دارای اهمیت ویژه ای است.

وی گفت: استان قزوین یک استان صنعتی است که واحدهای تولیدی بزرگی با برندهای مهم در آن وجود دارد و ظرفیت صادرات بسیار مهمی در استان وجود دارد.

رئیس سازمان استاندارد کشور اظهار کرد: باید کمک کنیم تا آبروی صنعت استان در بحث استاندارد سازی و افزایش کیفیت حفظ شود. استاندارهای قزوین همیشه همراه برنامه های سازمان بوده و امروز ما به دنبال تجهیز بیشتر از نظر انسانی و آزمایشگاهی هستیم.

پیروزبخت عنوان کرد: منابع انسانی برای ما دارای اهمیت ویژه ای است و این در حالی است که تعداد ورودی های ما به سازمان کم است زیرا اکثر نیروی انسانی به دنبال بازنشستگی هستند و جذب نیرو از اولویت های اصلی ما است.

وی افزود: به دنبال ایجاد یک قطب پژوهشی در قزوین هستیم. با بررسی های انجام شده در استان های مختلف مانند بحث شکلات در تبریز، آرد در گلستان، به دنبال ایجاد قطب پژوهشی در قزوین به ویژه در بحث شوینده ها هستیم.

پیروزبخت گفت: چهار مجوز برای استان های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، قزوین و گلستان اخذ کرده‌ایم تا بتوانیم وضعیت استان ها را در قالب قطب پژوهشی ساماندهی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز