خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر آبیک:

نیمی از پرونده‌های تشکیل شده اراضی قولنامه‌ای در قزوین مختص آبیک است

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۷۱۲

رئیس شورای شهر آبیک گفت: 50 درصد پرونده‌های تشکیل شده در خصوص زمین‌های قولنامه‌ای در استان قزوین مربوط به شهر آبیک است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اسماعیل عبادی در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک اظهار کرد: 50 درصد پرونده‌های تشکیل شده در خصوص زمین‌های قولنامه‌ای استان قزوین مربوط به شهر آبیک است و مردم شهر آبیک برای دریافت مجوز ساخت و ساز با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: از سوی استانداری قزوین مطرح می‌شود که جواز ساخت به مردم دارای اراضی قولنامه‌ای صادر شود اما از سویی، اداره کل بازرسی استان این اجازه را نمی‌دهد.

رئیس شورای شهر آبیک ادامه داد: آبیک به  دلیل وجود شهرک صنعتی، راه‌آهن و غیره با محدودیت‌های بسیاری برای توسعه مواجه است.

عبادی اضافه کرد: 80 هکتار زمین بلااستفاده از شهرک دانشگاهی شمال شهر آبیک وجود دارد که از سوی شهرک صنعتی مقرر شده تملک شود که می‌توان این زمین را برای توسعه شهر آبیک به شهرداری تحویل داد.

وی با گلایه از پیمانکار شرکت آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: مردم از وضعیت انشعابات طرح فاضلاب گلایه دارند و انتظار دارند نسبت به آسفالت حفاری‌های انجام شده اقدام لازم صورت گیرد در حالی که انشعابات وصل نشده و نمی‌توان آسفالت را انجام داد.

این عضو شورای شهر آبیک بیان کرد: از 30 میلیارد تومان مالیات ارزش افزوده شهرستان آبیک، هفت میلیارد و 700 میلیون تومان به شهرداری آبیک اختصاص یافته است.

عبادی افزود: در 6 ماهه نخست امسال 10 میلیارد تومان بودجه شهر آبیک محقق شده است.

وی ادامه داد: ماهانه 1.5 میلیارد تومان حقوق پرسنل و خدمات شهری شهرداری آبیک است که در صورت کمبود اعتبارات مالیات بر ارزش افروده، قطعا در پرداخت حقوق زیر مجموعه شهرداری با مشکل مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز