خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان خبرداد:

بررسی مرگ مشکوک شهروند منطقه حسنلنگی/ کشف جسد مرد 45 ساله در داخل لکسوز

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۶۹۰

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از بررسی زوایایی پنهان فوت مشکوک احدی از شهروندان در منطقه کهور کلاغی از توابع حسنلنگی بندرعباس خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عبدالمجید کرمی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان شب گذشته از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 از یک فقره فوت مشکوک در محدوده روستای کهور کلاغی از توابع حسنلنگی مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس اگاهی پس از حضور در محل مشاهده کردند فردی حدودا 45 ساله داخل یکدستگاه خودروی لکسوز فوت شده که با بررسی های دقیق میدانی هیچگونه آثار و علایم دال بر حمله مسلحانه به متوفی مشاهده نشد که با هماهنگی مقام قضایی جسد متوفی به پزشکی قانونی انتقال و با تلاش های صورت گرفته خانواده وی نیز که اهل منوجان کرمان هستند شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان اظهارکرد : با توجه به انتشار اخبار حمله مسلحانه و قتل در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بررسی ها و اقدامات تخصصی لازم مبنی بر علت فوت توسط پلیس و پزشکی قانونی در حال انجام است که به محض دریافت پاسخ از مبادی مربوطه ، علت تامه فوت متوفی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز