خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد:

برخورد جدی دادگستری هرمزگان با هرگونه تخلف تغییر کاربری اراضی

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۶۸۷

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با هرگونه تخلف در تغییر کاربری زمین ها برخورد جدی می کنیم.

به گزارش ایلنا، علی صالحی اظهارکرد: در حال حاضر انگیزه سودجویان برای دخل و تصرف در این مواهب الهی از جمله دریا، کوه، جنگل و... زیاد شده و بر اساس قانون وظیفه برخورد و سامان دادن به آنها را داریم و تمام تلاش خود را به کار می بریم تا دست سودجویان را از این منافع گران بها کوتاه کنیم.

وی ادامه داد: برای این امر، شورای حفظ حقوق بیت المال به صورت مستمر تشکیل می شود و مصوبات آن با جدیت پیگیری شده و موجب شده روند تجاوز به اراضی ملی و دولتی به نحو چشمگیری کاهش یابد.

این مقام قضایی در ادامه به پرونده های حقوقی و تغییر کاربری در این شورا اشاره کرد و افزود: در تخلفات تغییر کاربری قلع و قمع زیادی صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان مهمترین عامل در حفظ حقوق بیت المال را پیشگیری دانست و گفت: اگر به پیشگیری توجه شود شاهد کاهش تصرفات خواهیم بود.

وی همچنین خواستار تعیین تکلیف آلودگی زیست محیطی ناشی از فاضلاب در حواشی خورها و سواحل شد و گفت: همه باید کمک کنند تا شاهد تصرفات غیر قانونی و آلودگی های زیست محیطی در سواحل نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز