خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین تاکید کرد:

برخورد جدی دستگاه‌های نظارتی در مقابل تخلفات

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۶۲۱

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: دستگاه های نظارتی باید در صورت مشاهده تخلفات بسیار جدی و قاطعانه عمل نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد قاسمی در دیدار و گفت و گو با هوشنگ محمدی گراوند، مدیر کل جدید تعزیرات حکومتی استان قزوین که در دادسرای قزوین صورت گرفت اظهار کرد: باید دستگاه‌های نظارتی و امنیتی در حوزه پیشگیری و همچنین مقابله با تخلفات ضمن رعایت قوانین برخوردی جدی و قاطعانه داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: دستگاه‌ها در این شرایط نباید به صورت جزیره ای عمل کنند که آب در آسیاب دشمن ریختن است بلکه باید با وحدت و همدلی تحت لوای مقام معظم رهبری برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اقدام کنند.

قاسمی عنوان کرد: اجرای به موقع احکام تعزیرات برای پیشگیری از وقوع جرم موثر و مانع است، که در این  زمینه کارگروه ویژه اجرای احکام آمادگی کامل دارد تا از تمام ظرفیت خود در مورد اجرای احکام شعب تعزیرات حکومتی استان استفاده کند و احکام بر زمین مانده را در کوتاه ‌ترین مدت به اجرا برساند.

وی با بیان این مطلب که دستگاه قضایی استان در گشت‌های مشترک دستگاه‌های نظارتی به صورت میدانی مشارکت می کند، افزود: همچنین با صدوردستورهای لازم قضایی برای برخورد با متخلفان و پلمب واحدهای متخلف در سریعترین زمان ممکن اقدام خواهد کرد.

این مقام قضایی ادامه داد: با توجه به شرایط حساس اقتصادی کنونی کشور، در سال‌های اخیر شرایط اقتصادی به خصوص در حوزه بازار به دلیل تحریم‌های ظالمانه، توطئه دشمنان و سوء مدیریت در برخی حوزه‌ها، متلاطم شده و افراد فرصت طلب نیز به دنبال بی ثباتی در بازار با هدف کسب منافع مالی و درآمد بیشتر هستند.

دادستان عمومی قزوین خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری و هم افزایی و تلاش مضاعف، این آرزوی معاندان و مغرضان به حقیقت نپیوندد و کشورمان از این شرایط سخت عبورکند.

قاسمی بیان کرد: در حال حاضر تا حدودی آرامش در بازارساکن است و شاهد رویدادهای ناگوار و نابسامان گذشته نیستیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: قوه قضاییه در شرایط سخت اقتصادی با تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف، ورود پیدا کرده و همگام با دستگاه‌های متولی مانع بسیاری از تخلفات، دست اندازی‌ها، اخلال در نظام اقتصادی، تضییع حقوق عمومی و بیت المال و... شده است.

این مقام قضایی گفت: کسانی که  تخلف و اخلال در نظام اقتصادی ایجاد می کنند، درهر جایگاه و مقامی باشند محاکمه شده و به سزای عمل خود می رسند، زیرا دستگاه قضایی در برخورد با جرم و فساد وظیفه ای جز اجرای قانون ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان یادآور شد:کلیه دستگاه‌های نظارتی و امنیتی در حیطه اختیارات و وظایف قانونی خود، باید عاملان فساد را شناسایی و بررسی کنند، تا مانع بروز تخلفات و سوء استفاده افراد سودجو شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز