خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری آبیک مطرح شد:

عایدی از استمهال وام ها نصیب کشاورزان نشده/گلایه از افزایش تعرفه مالیات بر ارزش افزوده آب کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۶۱۰

رئیس شورای شهرستان آبیک گفت: رئیس شورای شهرستان آبیک با گلایه از گذشت یک سال از موضوع استمهال وامهای کشاورزان گفت: عایدی نصیب کشاورزان نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین از قزوین، نجات علی مافی در جلسه پیش از ظهر امروز شورای اداری شهرستان آبیک اظهار کرد: یک سال آزگار از استمهال وامهای سال پیش گذشته و نه تنها چیزی عاید کشاورزان نشده بلکه قراردادها تمدید هم شد این در حالی است که ارائه برنامه توسط مسئولین صورت می‌گیرد و اجرای آنها بر عهده کشاورزان است‌.

وی افزود: آلایندگی کارخانه سیمان و نیروگاه شهید رجایی و غیره از سویی و افزایش دامداری ها  از سوی دیگر موجب ویرانی و خرابی آبیک شده‌اند .

رئیس شورای شهرستان آبیک ادامه داد: مقابل روستای قزانچال بخش بشاریات دامداری بزرگی فعال است که هیچ سودی برای روستاییان ندارد؛ این دامداری خوراک دام خود را از استان های مختلف تامین می‌کند و از محصول کشاورزان آبیک خریداری نمی کند.

مافی با گلایه از افزایش تعرفه مالیات بر ارزش افزوده آب کشاورزی  اضافه کرد: پروسه زمانی برخی ادارات و رجوع برای پیگیری کارها موجب شده کشاورزان هزینه‌های هنگفت و کمرشکنی پرداخت کنند که پرداخت جرایم دولت جای سوال دارد.

وی با اشاره به زمان کاشت و برداشت کشاورزان خاطرنشان کرد: با تغییر سامانه سوخت، کشاورزان با مشکل مواجه شده بودند و اختصاص سوخت سه ماهه شده بود که با همکاری استانداری قزوین به دوره یک ماهه رسیده است.

این مسئول تصریح کرد: محصول کشاورزان روی زمین مانده و نمی‌توانند با تراکتور نسبت به ورود به زمین  کشاورزی اقدام کرد.

این مسئول تصریح کرد: برنامه های کشاورزان با قلم مسئولین از پشت میز نوشته می‌شود اما کشاورزان هیچ اختیاری از خود ندارند و از سوی دستگاه‌های مختلف تحت نظارت قرار دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز