خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح خاموشی چاه موتور‌های کشاورزی در منطقه بردسکن ر اساس برنامه‌ریزی نیست

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۵۵۸

مدیر جهادکشاورزی بردسکن گفت: خاموشی چاه موتور‌های کشاورزی درمنطقه بردسکن باید روی برنامه ریزی باشد.

علیرضا مهمیز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: یکی از مشکلات حوزه کشاورزی خاموشی چاه موتور‌های کشاورزی  است وبا توجه به آب و هوا و خشکسالی‌های متوالی شهرستان نیازمند بازنگری و مساعدت بیشتر آب منطقه‌ای استان به حوزه کشاورزی می‌باشد و می طلبد، خاموشی‌ها بیش از این دارای دقت وبرنامه ریزی باشد.

وی کشاورزی بردسکن را با توجه به کشت‌های مختلف زراعی و باغی و نیز گونه‌های مختلف گیاهان، مستعد ورود افراد سرمایه گذار نام برد و اظهار کرد: محور‌های منتهی به بردسکن، این موقعیت را برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است که برای حمل و نقل و تردد هیچ مشکلی را نداشته باشند و در اسرع وقت تولیدات خود رادر بازار‌های مختلف داخلی برسانند.

مدیر جهادکشاورزی بردسکن  گفت: باید زمینه کشت گیاهان دارویی و کشت‌های گلخانه‌ای در شهرستان گسترش و توسعه یابد و برای جذب سرمایه گذار در حوزه‌های مختلف و به ویژه حوزه کشاورزی و دامپروری و برای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی بیش از گذشته ادارات باید کار کنند.

مهمیز با بیان اینکه اقتصاد شهرستان بر محور کشاورزی است، اظهار کرد: اقتصاد مردم شهرستان مبتنی بر کشاورزی است و در سال رونق تولید کشاورزان و تولید کنندگان شهرستان به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی و مجاهدان اقتصادی نقش مهمی در رونق تولید و بهبود معیشت و اقتصاد منطقه دارند.

وی اقدامات دولت در سال‌های گذشته و اختصاص اعتبارات ویژه ای به حوزه کشاورزی خصوصا در بحث بهره‌وری از منابع آبی و آبیاری تحت فشار گفت: باید زمینه کشت گیاهان دارویی و کشت‌های گلخانه‌ای در شهرستان گسترش وتوسعه یابد.

مدیر جهادکشاورزی بردسکن گفت: با اختصاص ۱۵ هکتار زمین، بستر لازم برای کشت‌های گلخانه‌ای در شهرستان فراهم شده و زیرساخت مهم آن از جمله تامین آب بوجود آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز