خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین:

فراتر رفتن توسعه جغرافیایی سیاسی ایران ،حاصل تلاش روحانیت است

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۴۹۲

سردار حاجیان گفت: همانطور که شاهد بودیم روحانیت در دفاع مقدس منشور اخلاقی را به جهادگران و رزمندگان نشان دادند و اجازه ندادند خط سیاسی به انحراف کشیده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار حاجیان روز شنبه در همایش تکریم از روحانیون پیشکسوت ناجای استان های البرز، قزوین و زنجان که صبح امروز در سالن اجتماعات شهدا ستاد فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد، با اشاره به نقش برجسته امنیت در جامعه بیان کرد: امنیت موضوع مهمی است که بسترساز توسعه در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است به طوری که اگر امنیت نباشد توسعه ای اتفاق نمی‌افتد.

وی گفت: برای ترویج مذهب هم نیاز به امنیت داریم و وظیفه مهم حفظ و تعمیم امنیت بر عهده ناجا است و وجود سازمان عقیدتی و سیاسی در نیروهای مسلح موجب تفاوت ساختار ویژه نیروهای مسلح ایرن با کل جهان است.

سردار حاجیان عنوان کرد: هدف عقیدتی سیاسی ترویج اخلاق، دین و حقوق بشر در جنگ است زیرا با بررسی دفاع مقدس، بخش عمده ای از پیروزی انقلاب بر عهده روحانیون بود که با تفسیر دین و جهاد روحیه و قدرت رزمندگان را بالا بردند.

مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در کشورهای دیگر منظور از نبرد فقط جنگ سخت و تهاجم است اما در ایران علاوه بر این تفسیر، دین، دانش و دفاع از حقوق بشر است.

وی گفت: اگر توسعه جغرافیایی سیاسی ایران فراتر از مرزها رفته حاصل تلاش روحانیت است چرا که همانطور که شاهد بودیم در دفاع مقدس منشور اخلاقی را به جهادگران و رزمندگان نشان دادند و اجازه ندادند خط سیاسی به انحراف کشیده شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز