خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

برنامه های ادارات قزوین در لایحه بودجه دولت قابلیت مطرح شدن را دارند/پیگیر رفع مشکل مالیات بر ارزش افزوده آب کشاورزی هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۴۸۸

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌ها و برنامه‌های ادارات کل در استان قزوین قابلیت مطرح شدن در لایحه بودجه دولت را دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین از قزوین، داود محمدی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک اظهار کرد: در فصل بودجه قرار داریم که لازم است مسئولان شهرستان آبیک طرح‌ها و برنامه‌های خود را به مدیران کل در استان قزوین ارائه دهند تا در لایحه بودجه دولت مطرح شود.

وی افزود: زمانی که لایحه بودجه دولت به مجلس تقدیم می‌شود نمی‌توانیم خیلی تغییرات انجام دهیم اما در زمان فصل لایحه بودجه می‌توانیم تغییرات ایجاد کنیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با رایزنی با وزارتخانه‌ها می‌توانیم نسبت به تغییرات بودجه در فصل لایحه بودجه اقدام کنیم که فرصت مطرح شدن طرح‌ها و برنامه‌ها در همین هفته است و  در استان قزوین جمع‌بندی شده و به وزارتخانه  برده شود تا بتوانیم تغییراتی در بودجه ایجاد کنیم.

محمدی شهرستان آبیک را قطب کشاورزی در استان قزوین ذکر و اضافه کرد: مدت‌های طولانی است که مردم این شهرستان با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند که ریشه در تصمیم‌گیری‌های اداری دارد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص اختصاص کود شیمیایی به کشاورزان با وزارت نیرو وزارت جهاد کشاورزی در حال رایزنی هستیم و پیگیری در این زمینه ادامه دارد تا به نتیجه مطلوب برسیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: موضوع افزایش قیمت مالیات بر ارزش افزوده آب کشاورزی هم که موجب نارضایتی کشاورزان شده، در دستور کار قرار گرفته و در حال بررسی است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: در میدان عمل اگر برای رفع مشکلات کشاورزان استان قزوین و شهرستان آبیک تدبیری اندیشیده نشود قطع به یقین با مشکل مواجه می‌شوند.

محمدی با اشاره به قطب صنعتی بودن شهرستان آبیک به دلیل وجود شهرک‌های کاسپین یک و دو در این شهرستان ادامه داد: بعضا برخی تولیدکنندگان با مشکلاتی همچون نقدینگی، تامین مواد اولیه و فروش و صادارت مواجه هستند که اگر پیش‌بینی و پیشگیری لازم برای رفع مشکلات آنها صورت نگیرد، ممکن است زمین‌گیر شوند.

وی خاطرنشان کرد: بین 20 تا 25 درصد مالیات بر ارزش‌افزوده استان قزوین از شهرستان آبیک تامین می‌شود که سهم این شهرستان باید کامل اختصاص یابد چرا که مالیات از جیب این شهرستان پرداخت می‌شود و باید برای توسعه، عمران و آبادانی خود شهرستان هزینه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز