خبرگزاری کار ایران

کولیوند با ایلنا مطرح کرد:

ضرورت تایید شهردار فردیس توسط وزیر کشور/ عدم ارسال مصوبه به وزارت کشور تخلف است

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۲۵۱

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس شورا موظف است، امروز صورتجلسه انتخاب شهردار را برای وزارت کشور ارسال کند و اگر ممانعتی در ارسال پیش آید طبق قانون تخلف است و باید با رئیس شورا برخورد شود.

محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اشاره به انتخاب شهردار فردیس و اختلاف نظر پیش آمده، گفت: پنجشنبه شب گذشته، جلسه ای در استانداری انجام شد و بررسی های مرتبط با مدیریت شهری فردیس و انتخاب شهردار، صورت گرفت. 

نماینده مردم فردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در جلسه شورای شهر فردیس، ضرورت داشت بعد از رای گیری و انتخاب شهردار، مصوبه توسط رئیس شورای این شهر برای وزارت کشور ارسال می شد چرا که شهر فردیس بالای 200 هزار نفر جمعیت دارد و حکم شهردار باید توسط وزیر کشور تایید شود.

وی اذعان داشت: صلاحیت رسیدگی به شهردار منتخب تنها در اختیار وزارت کشور است و متاسفانه برخی از ارگان‌ها ضمن دخالت، بر مبنای مکاتبات انجام شده در ارسال صورتجلسه به وزارت کشور، وقفه ایجاد کردند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تاکید کرد: امروز شنبه برابر با یازدهم آبان، رئیس شورا موظف است صورتجلسه را برای وزارت کشور ارسال کند و اگر ممانعتی در ارسال پیش آید طبق قانون تخلف است و باید با رئیس شورا برخورد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز