خبرگزاری کار ایران

رحمانی در گفت وگو با ایلنا خبر داد:

معرفی واحد صنعتی تخلیه پسماند البرزی به دستگاه قضایی آبیک

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۱۷۳

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک از معرفی واحد صنعتی تخلیه پسماند البرزی به دستگاه قضایی این شهرستان خبر داد.

امید رحمانی روزجمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهارکرد: یک واحد صنعتی تولیدکننده چینی‌های سرویس‌های بهداشتی از شهرستان البرز استان قزوین که در حوالی رودخانه انجیلاق شهرستان آبیک اقدام به تخلیه  پسماندهای صنعتی کرده بود، به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی افزود: این واحد صنعتی که بیش از ۲۰ سال اقدام به تخلیه پسماندهای صنعتی در کنار رودخانه انجیلاق کرده بود، شناسایی و با همکاری اداره کل حفاظت از محیط زیست استان قزوین مکاتبه صورت گرفت.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک ادامه داد: به دلیل اینکه این واحد صنعتی در مرز شهرستان‌های آبیک و البرز قرار گرفته است، موضوع به اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان البرز اطلاع داده شد و اخطارهای لازم صادر شد اما اقدامی از سوی این واحد صورت نگرفت.

رحمانی اضافه کرد: به دلیل قرار داشتن واحد مذکور، شکایت از این واحد در دستور کار اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک قرار گرفت و به مرجع قضایی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: از واحد صنعتی مذکور به دلیل تمکین نکردن به اخطارهای صادره از سوی اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان البرز و عدم انجام تعهدات، به دستگاه قضایی شهرستان آبیک معرفی کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز