خبرگزاری کار ایران

​مدیر آبفای شهری بردسکن خبر داد:

اصلاح 3.5 کیلومتر شبکه آب با اعتبار 93 میلیون تومان در انابد و شهرآباد

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۱۵۰

مدیر آبفای شهری بردسکن گفت: با مشارکت شهرداران انابد و شهر آباد ۳ و نیم کیلومتر اصلاح شبکه از محل اعتبارات عمرانی با مبلغ ۹۳ میلیون تومان کلید خورد، که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محسن عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در انابد، اظهار داشت: با توجه به نیاز شهر بردسکن، تامین لوله انجام شده و با مساعدت شهرداری و شورای اسلامی بردسکن نسبت به اصلاح ۲ کیلومتر در ماه‌های آتی اقدام خواهد شد.

 وی افزود: با توجه به کمبود اعتبارات عمرانی امسال پروژه های اداره آب شهری ۱۰۰ درصد در حال انجام است که پروژه اصلاح شبکه منطقه مسکن مهر این شهرستان نیز اجرا و ساخت ابنیه، ایستگاه پمپاژ و نصب پمپ ها نیز انجام شده است.

 عبداللهی اعتبار پروژه قابل افتتاح مسکن مهر را ۲۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: در جلسه کمیته آب استان خراسان رضوی نیز مصوب شده است چاه شماره ۶ بردسکن برای تابستان ۹۹ تجهیز شود که پیمانکار مشخص و ابنیه چاه نیز یک و نیم میلیارد تومان هزینه دارد.

وی ادامه داد: نقشه فنی در حال تهیه است که پس از تایید اسناد تابستان سال آینده در بحث تامین آب با ورود چاه شماره ۶ مشکلی نخواهیم داشت.

مدیر امور آبفای شهری بردسکن همچنین از تاسیس تله مترینک و یا کنترل از راه دور تاسیسات چاه های انابد و شهر آباد خبر داد و افزود: کلیه تجهیزات خریداری شده است که پیمانکار نیز تا پایان امسال انتخاب می‌شود و در سال ۹۹ پروژه تله مترینگ انابد و شهر آباد در مجموعه آبفای بردسکن به بهره‌برداری خواهد رسید.

 وی خصوصیات تله مترینگ را قابل مشاهده بودن کلیه تاسیسات و چاه‌های خاموش و روشن بودن انابد و شهرآباد ذکر کرد که می‌توان آنرا بصورت آنلاین ملاحظه کرد.

عبداللهی با تقدیر از نماینده شهرستان‌های بردسکن، کاشمر و خلیل اباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص حفر شماره ۳ انابد، گفت: لوله گذاری و حفاری انجام شده است که تا پایان سال اگر اعتبار تخصیص یابد چاه شماره ۳ تجهیز خواهد شد.

وی اعتبارات لازم را در خصوص پروژه های آب شهری را ۵ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: با مساعدت مدیر عامل آب و فاضلاب استان خراسان رضوی تمامی پروژه ها به صورت دیون در حال انجام است و کار به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار دارد.

 عبداللهی با بیان اینکه از سال ۹۶ تا کنون ۱۷ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه در شهرستان بردسکن صورت گرفته است گفت: در سه سال گذشته هیچ کمبود آب و قطعی نداشتیم.

عبدالهی همچنین از ورود ۳ حلقه چاه به شهرستان از سال ۹۶ خبر داد و افزود: با ورود این ۳ حلقه توانستیم ۹۰ لیتر بر ثانیه افزایش دبی آب را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز