خبرگزاری کار ایران

پاکدامن خبر داد:

برگزاری نحستین جشنواره مینی المپیک کودکان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۱۰۲

نایب رئیس هیات ورزش‌های همگانی قزوین گفت: نخستین جشنواره مینی المپیک کودکان قزوینی 12 آبان ماه با حضور 600 کودک 4 تا 6 سال مهدهای کودک استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، ندا پاکدامن با اعلام این خبر افزود: جشنواره مینی المپیک ابتدا در قالب کارگاه آموزشی طراحی برنامه‌های تمرینی مهارت‌های حرکتی پایه بر پایه بازی با حضور 60 مربی کودکان از سراسر کشور برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این کارگاه مباحثی مانند اصول کلی رشد و سواد حرکتی در کودکان، طراحی بازی‌های حرکتی، بازی‌های والد و کودک، مهارت‌های حل مساله، مهارت‌های ارتباطی به مربیان شرکت کننده مطرح می‌شود.

پاکدامن ادامه داد: مینی المپیک کودکان نیز با حضو 600 کودک از مهدهای کدک شهر قزوین در سالن شهید بابایی برگزار خواهد شد.

نایب رئیس هیات ورزش های همگانی، توسعه سواد حرکتی کودکان، افزایش آگاهی والدین و مربیان و جلب توجه بیشتر به بازی‌های حرکتی و آشنایی با الفبای حرکت و مهارت های بنیادین حرکتی را از اهداف برگزاری این جشنواره و کارگاه عنوان کرد و افزود: سه تا هشت سالگی سن طلایی توسعه سواد حرکتی است و غفلت از اهمیت این دوره عوارض زیادی برای کودکان در سال های آینده دارد.

استان‌قزوین دارای 115مهد کودک با بیش از پنج هزار کودک است که تحت پوشش بهزیستی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز