خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی انتظامی قزوین:

15کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۰۹۵

۱۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در قزوین توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جانشین فرماندهی انتظامی قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: با اقدام‌های اطلاعاتی انجام شده از سوی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و کسب اطلاع از انتقال مقادیری مواد به قزوین از سوی یک قاچاقچی، موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ داود عبدالمالکی‌افزود: ماموران‌پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، سرانجام موفق به شناسایی محل فعالیت این قاچاقچی موادمخدر شدند.

این‌مسئول انتظامی اضافه کرد: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام گشت‌های نامحسوس و مراقبت‌های لازم، فرد مورد نظر را که با یک کوله پشتی در حال انتقال موادمخدر بود را در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از نامبرده ۱۵ کیلوگرم مواد از نوع تریاک را که به صورت بسته‌بندی شده بود را کشف و متهم را نیز به مقر پلیس انتقال دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی قزوین گفت: در بازرسی از منزل متهم یک دستگاه ترازوی توزین موادمخدر نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی، تاکید کرد: از شهروندان خواست داریم تا برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی پلیس را همراهی کرده و در صورت هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز