خبرگزاری کار ایران

مهدی زاده مقدم خبر داد:

پذیرایی ۴۸ هزار نفر از زائرین دهه آخر صفر در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۰۱۴

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی از پذیرایی ۴۸ هزار نفر زائر حضرت امام رضا(ع) در شهرکهای صنعتی استان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از مرکز اصلی خدمات رسانی زائران شهرکهای صنعتی در آموزشگاه نرگس، اظهار کرد: خیل عظیم زائران حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام از جای جای کشور، حال و هوای مشهد مقدس را غرق در ماتم امام رئوف کرد و همه هم نوا باهم به عزاداری پرداختند.

وی با اشاره به ارائه خدمات به زائران امام مهربانی ها، افزود: امسال در ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی و در پنج محور به ۴۸ هزار نفر از زائران در ایستگاه های صلواتی این شرکت خدمت رسانی شد که نسبت به سال گذشته در نوع خود بی نظیر بود.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: شهرکهای صنعتی و صنعتگران تلاش کردند بهترین امکانات را برای زائران ارائه کنند و روزانه به طور شبانه روزی خدمات رایگان در ایستگاه های صلواتی برای آنها انجام می گرفت.

وی با اشاره به برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی، تاکید کرد: امسال مهمترین اتفاقی که در کنار سایر فعالیت ها انجام شد و اهمیت خاصی برای ما داشت طرح بزرگ"زیارت به نیت یک شهید"بود که با استقبال گسترده زائران روبرو شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: هر ساله با توجه به نیازهای زائران برای حضور گسترده آنها برنامه‌ریزی خاصی انجام می شود و برای استقبال و پذیرایی از زائران پیاده حضرت امام رضا(ع) آماده می شویم که خوشبختانه وضعیت امسال از نظر زائران مطلوب و رضایت بخش بود.

وی در پایان با بیان اینکه فرهنگ رضوی گسترش پیدا کرده، گفت: اشاعه فرهنگ رضوی از طریق پیاده روی زیارت امام رئوف گسترش یافته، زیرا هر زائر سفیری است که معارف فرهنگ رضوی را به دیگران معرفی و ترویج می کند.

لازم به ذکر است رئیس هیئت جوادالائمه(ع)، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی، مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه امام رضا(ع) و معاون استاندار و فرماندار مشهد مقدس از مرکز اصلی خدمات رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی بازدید کردند و با زائران به گفتگو پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز