خبرگزاری کار ایران

عصر امروز برگزار می شود ؛

اولین پرش بلند قامتان قزوینی در لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۸۹۵

تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین اولین دیدار خود را در سوپر لیگ بسکتبال کشور مقابل تیم شمیدر قم امروز -پنجشنبه ۹ آبان ماه - ساعت ۱۵ برگزار می کند.

امید حمیدی، سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: تمرینات تیم را از دوماه گذشته آغاز کردیم و با روزی دوجلسه تمرین سعی کردیم که از نظر فنی و بدنی برای این رقابت ها به آمادگی کامل برسیم.

سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین با اشاره به اینکه نسبت به بودجه ای که در اختیار تیم قرار گرفت بازیکنان خوبی را جذب کردیم، ادامه داد: تمام تیم های حاضر در این دوره لیگ برتر از ظرفیت های فنی بالایی برخوردار هستند و حتی80 در صد این تیم ها از بازیکنان خارجی استفاده می کنند؛ که این امر کار را برای تیم ما سخت می کند.

حمیدی بیان کرد: در طول این دو ماه تمرین فشرده سعی کردیم بسکتبال قزوین را تبدیل به یک تیم متحد کنیم و همین امر باعث شده که تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین متکی به یک یا دو ستاره نباشد و امیدوارم نبود امیر رضا شهروش و رضا خالقی به دلیل مصدومیت که هر دو از ستاره های تیم هستند به این بازی ضربه ای نزند.

وی با اعلام این مطلب که شمیدر را می توان یکی از گزینه های قهرمانی این فصل از رقابت ها دانست و قطعا این تیم در بین چهار تیم اول لیگ جای خواهد داشت خاطر نشان کرد: در این بازی به هیچ عنوان تیم از پیش بازنده نیستیم و به چیزی جز برد در این دیدار فکر نمی کنیم. سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین عنوان کرد: این موضوع را قبول دارم که بازیکنان ما تجربه پایینی دارند و حتی 3 تا ازجوانان تیم برای اولین بار در لیگ برتر به میدان می روند ولی شمیدر امروز در مصاف با ما روز سختی را پشت سر خواهد گذاشت.

تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین که سال گذشته با قهرمانی در لیگ دسته یک کشور توانست سهمیه حضور در سوپر لیگ باشگاه های کشور را کسب کند از ساعت 15 امروز در سالن حیدریان قم به مصاف تیم شمیدر این شهر می رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز