خبرگزاری کار ایران

بسکتبال شورا و شهرداری قزوین فعالیت خود را در لیگ برتر آغاز می کند

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۶۵۷

تیم لیگ برتری بسکتبال شورا و شهرداری قزوین، فعالیت خود را از فردا با دیداری بیرون از خانه مقابل شیمیدر قم آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مسئول روابط عمومی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: این دیدار در آغاز رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه حیدریان شهر قم پیگیری خواهد شد.

مهدی چگینی افزود: پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های بسکتبال شهرداری قزوین و شهرداری گرگان در تهران اردو زده و در دیداری دوستانه در سالن آزادی مقابل هم به میدان رفتند.

این مسئول اضافه کرد: هم اینک تیم لیگ برتری بسکتبال استان از آمادگی نسبی و مطلوبی برای صف آرایی مقابل حریفان برخوردار است و امیدواریم با حمایت بیشتر مسئولان شاهد درخشش بیشتر تیم در رقابت‌های لیگ برتر باشیم.

وی با اشاره به بازیکنان تیم شورا و شهرداری قزوین، ادامه داد: مجید صالحی، امیر طاهرخانی، سعید زنجانی، محمد حیدری، قباد دری، حسن رضایی، سامان طاهر پور، نوید فراهانی، وحید اسلامی، محمدرضا مرادیان، رضا خالقی، یعقوب شلوشی، امیررضا شه روش، محمد حسین لشگری، پارسا معینی، علیرضا امیریان و مهدی طاهرخانی به عنوان بازیکن تیم قزوین در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال به میدان خواهند رفت.

چگینی گفت: همچنین امید حمیدی به عنوان سرمربی، مهدی معینی مدیر فنی، ناشر رضایی بدنساز، امیر سلطان لو تدارکات، حبیب خلج سرپرست، مهدی جهانی و امیرمهدی قانع به عنوان کمک مربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین را در فصل جدید لیگ برتر همراهی می‌کنند.

لیگ برتر بسکتبال ایران از فردا با حضور ۱۴ تیم آغاز خواهد شد.

تیم بسکتبال قزوین سال گذشته با حمایت‌های شورا و شهرداری این شهر موفق شد بر حریفان خود در لیگ دسته یک کشور غلبه کرده و جواز حضور در لیگ برتر بسکتبال را به دست آورد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز