خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین:

مواد مخدر در جعبه‌های سوهان در آبیک کشف شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۵۳۵

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف ۴ بسته جعبه سوهان حاوی ۸۰۰ گرم تریاک در شهرستان آبیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بیژن خدایی، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند قاچاق مواد مخدر در پوشش بسته‌های مواد خوراکی مواد مخدر را قاچاق می‌کنند، موضوع شناسایی و دستگیری اعضای باند با هماهنگی قضائی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی انجام شده یکی از اعضای باند دستگیر و در بازجوئی فنی مأموران مشخص شد مقادیری مواد مخدر از یکی استان‌های همجوار به استان قزوین منتقل خواهد شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اضافه کرد: بلافاصله با بررسی و تحقیقات صورت گرفته ماموران پلیس مبارزه با مخدر استان و عوامل انتظامی شهرستان آبیک حین کنترل معابر در شهر آبیک موفق به شناسایی فردی که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در حال انتقال مواد بود شدند و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه وی ۴ جعبه سوهان که مواد مخدر را در زیر سوهان جاسازی کرده بودند به مقدار ۸۰۰ گرم کشف کردند.

سرهنگ خدایی عنوان کرد: در بازرسی از منزل متهم مقدار ۵۵ گرم سوخته تریاک، یک دستگاه وکیوم حرارتی و دستگاه بسته بندی پلاستیکی کشف شد.

وی در پایان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز