خبرگزاری کار ایران

با همکاری مرکز علمی کاربردی خانه کارگر کرج؛

اولین رویداد شتاب سازمان های هوشمند برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۴۶۹

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی خانه کارگر از برگزاری اولین رویداد شتاب سازمان های هوشمند با همکاری مرکز علمی کاربردی خانه کارگر کرج و مجمع ملی جوانان استان البرز، خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین افتخاری با اعلام این خبر افزود: این رویداد با هدف ارائه توانمندی های دانشجویان شاغل در بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی در استان البرز برگزار می شود.

افتخاری اظهار داشت: برگزاری این استارتاپ می تواند نقطه عطفی برای اثبات نقش محوری کارگران در بقای کسب و کارهای موجود باشد.

وی ادامه داد: کسب و کارها با یک ایده محوری شکل می گیرند  و صاحبان حرف با تمام توان فکری و مالی خود در رساندن آن به نقطه بلوغ در چرخه حیات سازمان قدم بر می دارند.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی خانه کارگر کرج با اشاره به اهمیت قدرت خلاقیت صاحبان کار تصریح کرد: بی شک دستیابی به نقطه بلوغ و دوام حضور در این نقطه به قدرت خلاقیت و توان فکری صاحبان کسب و کار بستگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: کارگران و شاغلین حرف به واسطه سابقه داشتن دانش ضمنی و آشنایی و تسلط به فرآیندهای کاری از زیر و بم نواقص و توانمندی‌های موجود و قابل شکل گیری در راستای ارائه ایده های کاربردی و نوآورانه بهره می جویند و به دوام آن کسب و کار کمک می کنند.

افتخاری اضافه کرد: این کارگران و ایده پردازان همان تولیدیاران در صنایع، خدمات و کشاورزی هستند که به چرخه  اقتصاد کشور کمک می کنند.

این استارتاپ در روز پنجشنبه 9 آبان ماه از ساعت 14 در مرکز علمی کاربردی خانه کارگر کرج برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز