خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار مشهد:

هیچ موضوع امنیتی در ایام پایانی صفر نداشتیم/اقدامات شهرداری نیاز زائران را پاسخ داده

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۲۲۸

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مشهد گفت:خوشبختانه هیچ موضوع امنیتی در ایام پایانی صفر در شهر مشهد نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، احمد ریواده در حاشیه بازدید از ایستگاه استقبال زائر عرصه میدان شهدا گفت: اولویت اول در این ایام امنیت و آرامش زائران است که تا امروز هیچ موضوع امنیتی که باعث نگرانی زائران و مردم مشهد باشد، نداشتیم. 

وی افزود: ما در همه عرصه‌هایی که در شهر مشهد داشتیم به ویژه در این مجموعه که بیشتر کارهای فرهنگی و فکری به لحاظ بصری و محتوایی مشاهده می‌کنیم، هماهنگی و ارتقا نسبت به سال گذشته و برنامه‌های دیگر وجود دارد.

وی ادامه داد:از مجموعه شهرداری به ویژه معاونت گردشگری تشکر می‌کنیم. مشخص است که نیاز زائران را پاسخ داده‌اند و ما در صحبت با زائران و همشهریان متوجه شدیم که از فضاسازی متفاوت نسبت به سال‌های قبل، راضی بودند و این شور و حضور نیز نمایانگر حماسه مهربانی‌ای است که شهرداری بنای آن را گذاشته است. هم به لحاظ فکری و هم محتوایی برنامه‌های خوش‌فکری در عرصه میدان شهدا در حال اجرا است و مشارکت در حوزه‌های خدماتی، فرهنگی و پاسخگویی به زائران به درستی انجام می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مشهد تصریح کرد:مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و از جمله شهرداری عضو این کمیته‌های تخصصی یازده‌گانه هستند. اولویت اول در این ایام امنیت و آرامش زائران است که تا امروز هیچ موضوع امنیتی که باعث نگرانی زائران و مردم مشهد باشد، نداشتیم. این مرهون تلاش دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و همکاری و کارهای شبانه‌روزی نیروی انتظامی به ویژه پلیس راه و راهور است که به لحاظ ترافیکی اقدامات موثری داشتند.

ریواده گفت:در حوزه بافت حرم نیز برای اینکه به زائران پاسخ دهیم، در حوزه خدماتی هم ستاد خدمات سفر در خیابان طبرسی مستقر است و هم بازرسی‌های زیادی از مجموعه اصناف و واحدهای خدماتی داریم. یکی دیگر از وظایف مهمی که امسال نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده، موضوع اسکان زائران و هدایت آن‌ها بود. بیش از ۴۲۰ مدرسه، بیش از ۵۰۰ موکب در شهر مشهد و بیش از ۲۰۰ موکب در طول مسیرهای اصلی آماده و تجهیز شده است.

وی گفت:این اقدامات بیشتر جنبه مردمی داشت و هماهنگی‌ها با دستگاه‌های اجرایی بود. امروز در این مکان به ویژه حضور کتاب و اقشار مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان در حوزه فرهنگی مایه دلگرمی است. امیدواریم سال‌های آینده با برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر برنامه‌ها را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز