خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی گچساران خبرداد ؛

۶ میلیارد ریال خسارت سیل برای کشاورزان گچساران

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۱۵۷

۶میلیارد ریال تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده سیل امسال پرداخت می شود.

به گزارش ایلنا، سید عبدالوهاب پورالحسینی در نشست ستاد بحران گچساران گفت: ۱۲۵ کشاورز در حوزه دام، زراعت و باغات امسال دچار خسارت سیل شدند که هیات دولت اعتباراتی برای این بخش در نظر گرفته شده است.

پورالحسینی  افزود: اکنون بیش از ۶ میلیارد ریال تسهیلات به خسارت دیدگان بخش کشاورزی در حال پرداخت اسـت که از این میزان بیش از ۲میلیارد ریال به صورت بلاعوض  و مابقی به صورت تسهیلات بانکی است.

وی بدون اشاره به نام بانکها گفت: مسئولان ۲ بانک در پرداخت تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده همکاری ندارند ولی دیگر شعب در حال پرداخت تسهیلات هستند.

فرماندار گچساران نیز گفت: آمادگی اعضای ستاد مدیریت بحران و مردم این شهرستان نقش مؤثری در مقابله با هرگونه حوادث احتمالی و کاهش تلفات دارد.

علی خوان پایه اضافه کرد: لایروبی و پاکسازی سطح کانال‌های آب شهرستان برای جلوگیری از طغیان آنها باید توسط دستگاه‌های متولی انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم اجرا شدن طرح هدایت آب‌های سطحی در گچساران بیان کرد: با بارش باران شاهد آب‌گرفتگی در بسیاری از نقاط شیب‌دار شهر هستیم.

وی تقویت زیر ساخت‌های شهری برای مقابله با مخاطرات طبیعی را ضروری دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز