خبرگزاری کار ایران

مدیر اورژانس کبودراهنگ خبر داد ؛

۱۷ مجروح در تصادف کامیون و اتوبوس در راه همدان - قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۱۴۰

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ از برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در پلیس راه همدان - قزوین با ۱۷ مجروح خبر داد.

به گزارش ایلنا، داود مرادی گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه کامیون در پلیس راه همدان - قزوین ۱۷ مجروح برجای گذاشت که مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.
 
وی بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس از مبدا تهران به مقصد سنندج با ۲۸ سرنشین به کامیون کمپرسی در فاصله یک کیلومتری پلیس راه همدان - قزوین لاین ورودی همدان برخورد کرد.
 
 مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ اضافه کرد: ۱۷ تن در این سانحه رانندگی مصدوم شدند که توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ کوریجان، آزادراه و آمبولانس هلال احمر به بیمارستان بعثت منتقل شدند.
 
مرادی با بیان اینکه این سانحه رانندگی فوتی سر صحنه نداشته است بیان کرد: ۲ تن از مصدومان این سانحه رانندگی تبعه عراق هستند.
 
رئیس پلیس راه استان همدان نیز گفت: یک دستگاه اتوبوس از سمت تهران به مقصد سنندج در حال تردد بود که به علت رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده کامیون دچار سانحه شد.
 
سرهنگ رضا عزیزی توضیح داد: راننده کامیون بدون توجه به اتوبوس اقدام به دور زدن از دور برگردان کرده است که پهلوی سمت چپ و جلوی اتوبوس با عقب سمت راست کامیون برخورد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز