خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استان لرستان؛

استخر دانش‌آموزی در ویسیان کلنگ زنی شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۰۵۰

امروز با حضور مسئولان استان لرستان استخر دانش‌آموزی در بخش ویسیان کلنگ زنی شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، محمدرضا حیدری مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان در این باره اظهار داشت:  اداره کل نوسازی مدارس در بحث استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، اقدام به استانداردسازی ۲ هزار و ۸۸۱ کلاس درس کرده است که امیدواریم تا پایان آبانماه همه این مدارس مجهز به سیستم های گرمایشی استاندارد شوند.

وی در خصوص ساخت استخر ویسیان افزود: این پروژه با زیر بنای ۲ هزار و ۲۲ متر مربع و زیر بنای سالن الحاقی ۹۴۶ متر مربع و با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال ساخته خواهد شد .

در ادامه محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: حضور مسئولان و اهالی محترم ویسیان در این آیین نشان دهنده اهمیت ساخت این پروژه است.

وی اهمیت این پروژه را در دو مقوله حائز اهمیت دانست و گفت: ابتدا در بحث آسیب های اجتماعی و مهاجرت معکوس روستائیان چرا که وجود چنین پروژههایی را نکته اتکایی برای مردم ناحیه جهت بازگشت به مناطق آبا و اجدادی خود دانست و اهمیت بعدی این پروژه را ساخت اماکن ورزشی برای تربیت ، تندرستی و شادابی جوانان آن منطقه دانست.

مراسم کلنگ زنی استخر سرپوشیده دانش آموزی بخش ویسیان امروز ۶ آبان با حضور محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی ، محمدرضا حیدری مدیر کل نوسازی مدارس لرستان ، زینیوند مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، ترابی نژاد فرماندار چگنی و تنی چند از مسئولان استانی به زمین زده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز