خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:

آب 174 واحد مسکونی و تجاری قزوین در بارندگی‌های اخیر تخلیه شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۰۴۷

تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین در پنج روزگذشته عملیات تخلیه آب از ۱۷۴ واحد مسکونی و تجاری ناشی از بارندگی‌های اخیر استان را به انجام رساندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن آصفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین روز دوشنبه افزود: از اول آبان ماه جاری تاکنون ۷۰ امدادگر استان در قالب ۲۵ تیم در شهرستان‌های تاکستان، بوئین زهرا و قزوین به افراد و مکان‌های آسیب دیده از سیل و آبگرفتگی امدادرسانی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر قزوین در روستاهای دستجرد و نرجه از توابع شهرستان تاکستان، سدخاکی بالاخانلو در بوئین زهرا و کوهین، دودهه، یله گنبد و جم جرد از توابع شهرستان قزوین خدمات خود را در قالب انجام ماموریت به شهروندان ارایه کرده‌اند.

آصفی در ادامه گفت: در مدت یاد شده همچنین از ۱۷۴ واحد مسکونی و تجاری با کمک ۲۰ دستگاه موتور پمپ، عملیات لجن‌کشی و تخلیه آب به انجام رسیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قزوین با اشاره به امدادرسانی به ۴۲ شهروند این استان، تاکید کرد: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در روزهای‌بارانی و در صورت وقوع سیل و آبگرفتگی آمادگی‌امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی را خواهد داشت.

جمعیت هلال احمر قزوین دارای ۱۵۰۰ امدادگر و نجاتگر در پایگاه‌های امداد و نجات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز