خبرگزاری کار ایران

بخشدار بشاریات خواستار شد؛

رفع حریم تصرف رودخانه یالیان در اراضی زعفران

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۰۴۰

بخشدار بخش بشاریات شهرستان آبیک گفت: لازم است نسبت به رفع تصرف حریم رودخانه یالیان در اراضی روستای زعفران که توسط کشاورزان کشت صورت گرفته، اقدام لازم انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معصومه شیشه‌گرها در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آبیک اظهار کرد: شهرستان آبیک در سیر سیل قرار دارد و در زمان بارش‌های شدید بحران زده می‌شود این در حالی است که بخش بشاریات در دشت واقع شده و تمام سیلاب‌ها سرریز این بخش می‌شود.

وی افزود: اگر رودخانه یالیان از سمت شهر خاکعلی لایروبی نشود آب آن در زمان بحران سیلاب، وارد روستاهای زعفران، مورآباد، گیل‌زور و شهرآباد شده و ممکن است به منازل مردم آسیب وارد شود.

بخشدار بخش بشاریات زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی محدوده روستای حاجی‌تپه تا یکی از گاوداری‌های دولتی را ضروری بیان کرد.

شیشه‌گرها ادامه داد: لازم است نسبت به رفع تصرف حریم رودخانه یالیان در اراضی روستای زعفران که توسط کشاورزان کشت صورت گرفته، اقدام لازم انجام شود.

وی تعریض پل ورودی روستای باقرآباد کرد را ضرووری دانست و اضافه کرد: احداث سیل‌بند در روستای گیل‌زور هم امری لازم است و باید به این مهم توجه شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: حدود 420 میلیون ریال اعتبار جهت پاکسازی مسیر روستاهای حلال‌آباد، باقرآبادکرد، حاجی‌تپه، شهرآباد و زعفران از محل بودجه دهیاری‌ها هزینه شده است.

ورود آب به منازل مسکونی خاکعلی

سرپرست شهرداری خاکعلی هم در این جلسه گفت: در بافت قدیم شهر خاکعلی بر اثر بارندگی و بالا آمدن آب از جوی‌ها، بعضا آب وارد منازل مسکونی می‌شود که نیاز به پمپ کف‌کش داریم.

الوندی افزود: برای خرید لوله پلی‌اتیلن و نصب آن هم برای رفع مشکل ورود آب به منازل مسکونی شهر خاکعلی، نیاز به 450 میلیون تومان اعتبار داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز