خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) مطرح کرد:

اجرای بیش از ٢٣٠ برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۰۳۴

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی بیش از ۲۳۰ عنوان برنامه توسط رده های دانش آموزی در سراسر استان هرمزگان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار « اباذر سالاری » در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی، بیان کرد: هفته بسیج از ۷ آبان آغاز و تا ۱۳ آبان ادامه دارد.

وی افزود: ویژه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در رشته های فرهنگی، هنری، خدمات رسانی، ورزشی و ... اجرا خواهد شد.

سالاری ادامه داد: نواختن زنگ ایثار و مقاومت به عنوان آغاز گر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی است. همچنین برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در برخی از شهرستان های استان، اکران فیلم های دفاع مقدس در سطح مدارس، اجرای طرح های محرومیت زدایی و اقدامات عام المنفعه نظیر کاشت درخت به نیت شهدا از دیگر برنامه هاست.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان استانی و شهرستانی، دیدار با خانواده های معظم شهدای دانش آموز، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، و اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور دریایی و اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور را بخش دیگری از برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در هرمزگان برشمرد.

وی تصریح کرد: هرمزگان در دوران دفاع مقدس ۱۷۱ شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز