خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

بازدید رئیس کل دادگستری استان البرز از آزاد راه تهران- شمال

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۰۱۴

رئیس کل دادگستری استان البرز با حضور در ارتفاعات شهرستانک از منطقه دوم احداث آزاد راه تهران شمال و همچنین از آَشکده های جاده چالوس، بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، حسین فاضلی هریکندی با همراه حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از منطقه دوم پروژه آزادراه تهران شمال در منطقه شهرستانک بازدید کرد و در جریان روند اجرای این پروژه ملی قرار گرفت.

مدیر پروژه گزارشی از میزان پیشرفت پل ها و تونل های این محدوده قرار داد و گفت که این منطقه یکی از پیچیده‌ترین بخش های آزاد راه تهران شمال است که با احداث کامل این محدوده از فاصله کرج تا چالوس به میزان قابل توجهی کاسته خواهد شد.

فاضلی هریکندی اتمام این پروژه و آغاز به فعالیت آن را کمکی بزرگ برای کاستن از باز ترافیکی استان البرز دانست و از آمادگی دادگستری استان برای کمک به رفع موانع قضایی در مسیر احداث پروژه خبر داد.

فاضلی هریکندی همچنین از وضعیت آشکده های مستقر در مسیر جاده چالوس بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان البرز در این بازدید بر لزوم ساماندهی این مسیر و جلوگیری از تعدی به اراضی ملی تاکید کرد و گفت در مورد آشکده های این محدوده تصمیماتی اتخاذ شده که به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: اولویت در این مسیر جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و تصرف اراضی ملی است که مصوبات مربوط به آن در نشست شورای سیاست گذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و طبیعی به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز