خبرگزاری کار ایران

در خراسان جنوبی صورت گرفت؛

درآمدزایی 700 زندانی با اشتغال در زندان

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۹۹۴

708 نفر از زندانیان خراسان جنوبی با اشتغال در زندان ، برای خود و خانواده های شان درآمد زایی می کنند.

به گزارش ایلنا، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گفت: این افراد در نیمه نخست امسال با کسب درآمد 700 زندانی در اشتغال در زندان اشتغال در کارگاه های تولیدی، خدماتی، صنعتی و مزارع کشاورزی زندان‌های استان ، ماهانه حق الزحمه دریافت می‌کنند.

هاشمی افزود: از این عده 64 نفر در کارگاه های صنعتی ، 129 نفر در کارگاه های خدماتی ، 119 نفر در مزارع کشاورزی و 115 نفر در کارگاه های صنایع دستی در زندان ها و 281 نفر نیز در مراکز تولیدی داخل شهر مشغول به انجام فعالیت هستند .

وی اشتغال و حرفه آموزی را شاه بیت برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان دانست و گفت: در این راستا اداره کل زندان های استان با راه اندازی مراکز فنی و حرفه ای در زندانها و ایجاد کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی،  زمینه حرفه آموزی و اشتغال را برای زندانیان فراهم کرده است.

مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان از بیکاری به عنوان مهمترین علت ارتکاب جرم یاد کرد و افزود: همه نهادهای دولتی باید در ایجاد اشتغال و حرفه آموزی زندانیان به سازمان زندانها کمک کنند تا زمینه بازگشت عزتمندانه زندانیان به جامعه پس از آزادی فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز