خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

ضرورت پرداخت خسارت به خودروهای آسیب‌دیده در سیل پلدختر/ برخی خانواده‌ها محل درآمدشان را از دست داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۸۷۹

عضو حقوقدان شورای شهر پلدختر گفت: رسیدگی به خودروهای آسیب دیده در سیل اخیر پلدختر توسط مسئولان این شهرستان و استان ضرورت دارد.

افشار پیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره اظهار داشت: باران‌های سیل‌آسا در ۱۲ فروردین ماه علاوه بر وارد کردن خسارت به زیرساخت‌ها شهری و روستایی، به ماشین آلات سبک و سنگین شهروندان نیز خسارت وارد کرد اما با گذشت حدود هفت ماه از سیلاب هنوز خسارت این ماشین آلات تعیین تکلیف نشده اند و در جاده بلاتکلیفی متوقف شده‌اند.
 
پیری افزود: طبق گفته سرپرست سابق فرمانداری پلدختر در سیل اخیر بیش از ۷۰۰ خودروی سبک و سنگین آسیب دیدند که از این تعداد بیش از ۹۵ درصد آنها شخصی هستند و تعداد اندکی از این خودروها بیمه داشتند.
 
عضو شورای شهر پلدختر با اعلام اینکه برخی شهروندان چهره مخرب سیل را با آسیب دیدن خودروها در زندگی خود دیده‌اند، افزود: می‌طلبد هرچه سریع‌تر وضعیت آنها تعیین تکلیف شود چرا که بسیاری از این افراد از خودرو به عنوان وسیله‌ای برای امرار معاش استفاده می‌کردند و برخی نیز خودروی خود را با تسهیلات دریافت کرده و امروز برای باز پرداخت تسهیلات با مشکل مواجهند. 
 
عضو حقوقدان شورای شهر پلدختر ادامه داد: برخی از صاحبان خودروهای آسیب دیده در سیل اخیر بیکار و خانه‌نشین شده و برخی در حال مهاجرت به شهرهای صنعتی هستند تا بتوانند زندگی کنند.

پیری در پایان یادآور شد: مسئولان استان و شهرستان از طریق رایزنی با مسئولان کشوری و دریافت اعتبارات مورد نیاز خسارت وارده به خودروهای سبک و سنگین در سیل اخیر را به صاحبان شان پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز