خبرگزاری کار ایران

هاشمی به ایلنا خبر داد:

۱۱ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین-کرج مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۸۲۴

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ۱۱ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۲ اتوبان قزوین-کرج مصدوم شدند.

حکمت اله هاشمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در پی تماس اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین، در ساعت ۲۳ و ۸ دقیقه شامگاه گذشته، واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۲ اتوبان قزوین- کرج، لاین شمالی، نرسیده به عوارضی شماره ۲ اعلام شد که بلافاصله با هماهنگی به عمل آمده تیم واکنش سریع استان به همراه پایگاه محمدیه و پایگاه پشتیبان انجیلاق و پایگاه آبیک و عوارضی شماره ۲ با ۴ دستگاه خودروی آمبولانس و ۲ دستگاه خودروی ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر با کمک نیروهای آتش‌نشانی با استفاده از ابزارهای تخصصی نجات موفق به رهاسازی یک نفر از مصدومین که در میان قطعات اتوبوس محبوس شده بود، شدند و ۳ نفر از مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط نیروهای هلال احمر  و ۸ مصدوم دیگر نیز توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: نقاط قوت عملیات شامل انجام تریاژ بندی مناسب  مصدومین حادثه جهت انتقال به مراکز درمانی، تعامل و هم افزایی با نیروهای اورژانس و آتش‌نشانی در صحنه حادثه، ارتباط مستمر با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات و ارائه گزارش های دقیق و مهارت تخصصی نجاتگران در ایمن سازی حادثه و نجات مصدومان از جمله این موارد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز