خبرگزاری کار ایران

حبیبی بیان کرد:

بیش از ۸۶ درصد واجدان شرایط انتخابات در قزوین دارای کارت ملی هستند/ ۱۰ آذر آغاز ثبت‌نام انتخابات مجلس

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۵۴۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: بیش از ۸۶ درصد واجدان شرایط انتخابات در استان دارای کارت هوشمند ملی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین روز شنبه در نشست ستاد انتخابات استان قزوین افزود: همه داوطلبان انتخابات باید پایبند نظام و انقلاب باشند و هیچ کس با تخریب خدمات نظام و انقلاب به جایی نرسیده است.

منوچهر حبیبی با بیان اینکه جانبداری مدیران از داوطلبان انتخابات ممنوع است، اظهار داشت: مدیران، بخشداران، فرمانداران و شهرداران باید دقت کنند تا اصل بی طرفی را رعایت کنند.

وی همچنین تصریح کرد: مواردی گزارش شده که مدیری به دلیل طرفداری و جانبداری از یک شخص مورد تذکر واقع شده که اگر تکرار شود برابر قانون و مقررات برخورد لازم صورت می‌گیرد.

حبیبی به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی اشاره کرد و گفت: بیش از ۸۶ درصد واجدان شرایط انتخابات در استان دارای کارت هوشمند ملی هستند که لازم است برای صدور کارت‌های هوشمند ملی دیگر نیز اقدام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در ادامه سخنان خود تاکید کرد: نشست ستاد انتخاباتی استان باید به صورت هفتگی برگزار شود و هم اکنون کمیته‌های ۶ گانه و ستاد امنیت انتخابات شروع به کار کرده و درحال فعالیت هستند.

حبیبی با بیان اینکه مردم در دوم اسفند ماه سال‌جاری دشمن را مات و مبهوت خواهند کرد و انسجام و وحدت و همدلی را به دشمن نمایش می‌دهند، گفت: مانند همیشه مردم پای نظام و انقلاب ایستاده و مشارکت حداکثری را به نمایش می‌گذارند.

وی یادآور شد: آزمون قوانین و مقررات انتخابات مجلس شورای اسلامی برای مدیران و فرمانداران باید برگزار شود و مشخص شود تا تسلط بر قوانین انتخاباتی افزایش یابد.

ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذرماه سال‌جاری آغاز می‌شود.

استان قزوین ۴ کرسی با سه حوزه انتخابیه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز