خبرگزاری کار ایران

در راستای افزایش امنیت شهروندان؛

144 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قزوین اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۴۸۳

اجرای 144 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور افزایش احساس امنیت در بین شهروندان قزوینی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی‌استان قزوین در خصوص اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بیان کرد: این طرح با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، در نقاط اصلی و حاشیه ای استان در 7 ماهه نخست سال جاری اجرا که طرح برخورد با سارقان، خرده فروشان موادمخدر و مزاحمان از مهمترین اولویت های پلیس در اجرای این گونه طرح ها بود.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در اجرای این طرح ها، ماموران موفق به کشف 128 کیلو و 119 گرم انواع مواد مخدر 3 هزارو 195 عدد قرص غیر مجاز، 2 هزار و 157 عدد قرص روان گردان، کشف 21 هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق،  8 هزار و 480 نخ سیگار خارجی و یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق شدند.

حاجیان عنوان کرد: ماموران در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی 50 دستگاه خودرو و 163 دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

وی اعلام کرد: همچنین کشف 15دستگاه موتور سیکلت سرقتی، 6 دستگاه خودرو، 4 دستگاه دوچرخه، 4 دستگاه گوشی تلفن همراه، 2 هزار عدد قطعات گوشی تلفن همراه و کشف اموالی از قبیل طلا، موتور آب، یک عدد تنه موتور سیکلت، 6 عدد فلش مموری، آلات و ادوات سرقت از دیگر توفیقات پلیس در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان بوده است.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: در راستای مقابله با سرقت نیز133 واحد صنفی ضایعاتی غیر مجاز و متخلف پلمپ و با 29 خودرو دارای شیشه دودی خارج از ضوابط برخورد شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به رضایت کامل عموم مردم از اجرای چنین طرح هایی، بر همکاری و مساعدت بیشتر شهروندان در اجرای بهتر اینگونه برنامه‌ها تاکید و خواستار شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده پاتوق‌های فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه فعالیت غیرقانونی و مشکوک که منجر به آسیب‌ها و جرائم اجتماعی می شود، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز