خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

مشارکت نخبگان در عرصه‌های تصمیم گیری و تصمیم سازی البرز

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۴۶۹

استاندار البرز، گفت: ما می توانیم به نخبگان البرز فرصت بروز و ظهور دهیم و از ظرفیت آنها در عرصه‌های مهم، کمک بگیریم چرا که این افراد می‌توانند با اندیشه، ابتکار و خلاقیت خود شرایطی را ایجاد کنند که بار مشکلات مردم کم شود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای علمی بنیاد نخبگان استان که روز شنبه در حوزه استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه این مجمع و تشکیلات از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: در این نشست ها تصمیم گیری و مصوبات ساختارمند، علمی و پایه ای صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه 800 نخبه در بنیاد علمی نخبگان البرز شناسایی شده اند، افزود: نخبگان افرادی صاحب فکر و اندیشه هستند از این رو وضعیت سکانداری دانشگاه و سطوح مختلف کشور را مورد بررسی قرار می‌دهند.

استاندار البرز اضافه کرد: به گونه‌ای شرایط را فراهم کنیم که جمعیت نخبگان البرز در عرصه های تصمیم سازی و تصمیم گیری و همچنین هدایت جامعه در راستای علم آموزی و نخبه پروری، دخیل باشند.

وی گفت: ما می توانیم به نخبگان البرز فرصت بروز و ظهور دهیم و از ظرفیت آنها در عرصه های مهم، کمک بگیریم چراکه این افراد می‌توانند با اندیشه، ابتکار و خلاقیت خود شرایطی را ایجاد کنند که بار مشکلات مردم کم شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه این جلسات باید خروجی و خدمت عملیاتی و متمایزی داشته باشد، گفت: اکنون در حوزه های صنعت، کشاورزی، فناوری های نوین و عمران و آبادانی استان، شاهد ایجاد پویایی و تحول هستیم ولی در گردشگری ضعف وجود دارد که باید اندیشه ای نو در آن کارساز شود.

وی افزود: از مدیران در دستگاه های اجرایی خواسته ام که در 3 محیط با موضوع، کارگری، ورزشی و دانشگاهی، دخالتی نداشته باشند چراکه بر این باور هستم در این محیط ها خود افراد بهتر می توانند نسبت به حل مشکلاتشان، اقدام کنند.

شهبازی با اشاره به اینکه رییس دانشگاه علوم پزشکی نیز در این شورا دعوت شود، خاطرنشان کرد: باید در دانشگاه ها و محیط های علمی افراد صاحب فکر، اندیشمند و عالم در صدر بنشینند.

وی با عنوان اینکه برای حمایت از بنیاد علمی نخبگان با قدرت حاضر هستم و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نخواهم کرد، افزود: نتظار می رود در برنامه ویژه تجلیل و تکریم از نخبگان، حتما بانوان و جوانان نخبه نیز حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز