خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج مطرح کرد:

مدیریت آب‌های سطحی با جذب روان آب ها محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۴۳۵

شهردار کرج یادآور شد: وظیفه قانونی مدیریت شهری در زمان بارش باران، مدیریت سیلاب ها در محدوده شهر با کمک منابع طبیعی و آبخیزداری است.

به گزارش ایلنا، علی اصغر کمالی زاده با اشاره به اینکه جذب آب‌های سطحی مهمترین راهکار برای مدیریت روان آب ها است، اظهار داشت: با احداث چاه و هدایت روان آب‌ها، در زمان بارش باران با کمترین مشکل برای تردد شهروندان و عبور و مرور خودروها مواجه هستیم.

این مسئول با بیان اینکه نباید از کنار وقوع این سیلاب در مناطق مختلف استان به سادگی عبور کنیم، افزود: با بارندگی امروز شاهد تجمع شن و ماسه در برخی مناطق شهر بودیم که این نشان می‌دهد سیلاب از کوهستان‌های اطراف نیز وارد شهر می شود.

شهردار کرج اضافه کرد: وظیفه ماست که با کمک منابع طبیعی و آبخیزداری، سیلاب را در محدوده شهر مدیریت کنیم تا آب هایی که از کوهستان های اطراف روان می شوند، وارد شهر نشوند.

کمالی زاده با اشاره به اینکه امروزه در علوم و فنونی که مربوط به مدیریت آبهای سطحی است، بیشتر بحث جذب روان آب ها مطرح است، گفت: ما باید بتوانیم با حفر چاهکهای مناسب در سطح شهر نسبت به جذب این آبها در سفره های آبهای زیرزمینی اقدام کنیم تا با سیلاب کمتری مواجه شویم.

به گفته کمالی زاده در این زمینه اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است و به زودی شاهد نتایج آن در سطح شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز