خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی خبر داد:

افزایش بارش‌های پاییزی نسبت به سال گذشته در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۳۵۹

بارش‌های پاییزی امسال قزوین نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش مناسبی همراه بوده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین با اعلام این خبر گفت: میزان بارش‌های سال آبی زراعی امسال قزوین (از اول مهرماه) تا امروز ۲۶.۷ میلیمتر بوده در حالی که این میزان در مدت مشابه سال گذشته تنها ۷.۶ میلی‌متر به ثبت رسیده بود.

مریم بهروزی تاکید کرد: این در حالی است که علاوه بر ادامه موج بارش‌ها تا اواسط هفته جاری، براساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده پاییز امسال نیز شاهد بارش‌های خوبی در سطح استان خواهیم بود.

این کارشناس گفت: در ارتفاعات شمالی استان برای امروز و فردا بارش برف پیش‌بینی شده است.

این کارشناس هواشناسی، بیشترین میزان بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته استان را مربوط به شهر کوهین با ۱۳.۱ میلی‌متر دانست و اظهار داشت: میزان بارش‌ها در مرکز استان طی مدت یاد شده ۴.۴ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارش‌زا مستقر در سطح استان که از هفته پیش وارد منطقه شده، تصریح کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، تا اواسط هفته جاری به تناوب شاهد بارندگی‌ها خواهیم بود.

بهروزی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته آوج با ۶ و آبیک و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بوده و دمای شهر قزوین نیز در این مدت ۱۰ تا ۱۷ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز