خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

تداوم بارندگی‌ها در اغلب استان‌ها / کاهش 3 تا 5 درجه‌ای دما در نیمه شمالی کشور

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۲۹۸

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و آب و هوای استان‌ها برای اکثر مناطق کشور تداوم بارندگی ها و کاهش دما را پیش بینی کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی ضرابی ضمن اعلام این خبر افزود: ​در اکثر مناطق کشور بارش ادامه دارد که منجر به آبگرفتگی و بالا آمدن سطح رودخانه‌ها می‌شود. همچنین در اغلب مناطق شاهد رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

وی گفت: در دامنه‌های زاگرس، مناطقی از استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بخش‌های غربی و جنوبی اصفهان، شمال فارس، شمال بوشهر و استان خوزستان افزایش بارش پیش‌بینی می‌شود. در بخش‌هایی از استان مرکزی نیز این بارش‌ها منجر به آبگرفتگی و بالا آمدن سطح رودخانه‌ها خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: در نقاط جنوبی البرز، استان‌های ساحلی دریای خزر و نیمه غربی کشور نیز بارش پیش بینی می‌شود.

ضرابی برای نیمه شمالی کشور کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما را برای فردا و پس فردا پیش بینی کرد و گفت: از روز دوشنبه این بارش‌ها موقتاً کاهش می‌یابد.

وی برای یکشنبه و دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس کاهش دما و بارش برف پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز