خبرگزاری کار ایران

صفایی مقدم مطرح کرد:

اعتبارات اداره ورزش و جوانان کافی نیست/ ورزش نباید متکی به بودجه دولتی باشد

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۸۹۲

معاون مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در امور شهرستان‌ها گفت: اعتباراتی که سازمان های ورزشی دارند کافی نیست و ورزش نباید متکی به بودجه دولتی باشد و به همین منظور خیرین باید فعال تر شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، مجید صفایی مقدم در نشست شهردار کاشمر با روسای هیات‌های ورزشی، خیرین ، مدال‌آوران کشوری و منتخبین تیم های ملی که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر و بخشدار بخش مرکزی و اعضای شورای شهر همراه بود، اظهار کرد: شهرستان‌ها باید در حوزه خیرین فعال‌تر شود چون با اعتباراتی که ما می‌دهیم کاری از پیش نمی رود.

وی افزود: می‌توان مکان‌های ورزشی که فضای کافی و موقعیت مناسبی دارند اقدام به ساخت بنای تجاری نمود تا مشکلات منابع مالی اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی حذف و درآمد پایداری ایجاد شود.

صفایی مقدم بابیان اینکه اداره کل آماده همکاری در این زمینه با اداره ورزش و جوانان کاشمر است، تصریح کرد: اگر این اتفاقی بیفتد هیئت‌ها نیازی ندارند که مدام به دنبال گرفتن اعتبار از حوزه های مختلف باشند.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در امور شهرستان‌ها بابیان اینکه کمبود فضای ورزشی یکی از دغدغه‌های جدی است، گفت: سرانه ورزشی در همه کشور به حد مطلوب نیست و این کمبود در کاشمر بیشتر است.

وی عنوان کرد: کاشمر پیشینه ورزشی بسیار خوبی دارد اکثر رشته‌های ورزشی با اسم کاشمر شناخته می‌شدند ولی از سال‌های گذشته فاصله گرفته است.

صفایی مقدم گفت: در اداره کل ورزش و جوانان کاشمر جایگاه واقعی خود را ندارد و برای به دست آوردن این جایگاه باید تلاش کرد.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در امور شهرستان‌ها بیان کرد: واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی اعمال قانون و ۸۰ درصد درآمد سالن‌ها به شهرستان‌ها برمی‌گردد و برای همان هیات ورزشی نظر هزینه می‌شود.

وی افزود: هیچ هیئتی نباید برای گرفتن وقت از سالن مشکلی داشته باشد و حتی برای پرداخت اجاره سالن کمک می‌کنیم و هیچ مشکلی نخواهد بود.

وی اظهار کرد: سال قبل چهارمیلیارد تومان از محل درآمد اماکن ورزشی در استان دریافت شد و پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۸ میلیارد تومان از محل واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی درآمد حاصل شود که برای سه سال آینده مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز