خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز خراسان جنوبی خبرداد:

بهره برداری از ۲۵ کیلومتر باند دوم محور بیرجند - قاین تا اردبهشت سال آینده

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۸۴۶

دادستان مرکز خراسان جنوبی گفت: ۲۵کیلومتر از باند دوم مسیر بیرجند-قاین تا اردیبهشت سال آینده بهره‌برداری می‌رسد.

به‌گزارش ایلنا، دادستان مرکز استان در پنجمین جلسه شورای قضایی استان گفت: با پیگیری دادستانی، تلاش مسئولان و اصحاب رسانه به خصوص صداوسیما تا اردیبهشت سال آینده 25 کیلومتر دیگر از محور بیرجند - قاین دو بانده خواهد شد و زیر بار ترافیک خواهد رفت.
 
مقدس با بیان اینکه در تلاش هستیم تا مشکلات پیش روی دوبانده سازی این محور را برطرف کنیم، افزود: از این محور که به طول 100 کیلومتر است 50 کیلومتر آن دو بانده شده است و 25کیلومتر دیگر در حال احداث است که تا اردیبهشت سال آینده دو بانده خواهد شد.
 
رئیس کل دادگستری استان هم در این نشست از قضات و مسئولان قضایی استان خواست تا با ورود به سامانه ثبت اموال مسئولان تمامی اموال و دارایی خودشان را ثبت کنند.
 
حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه در گام بعدی بایستی مسئولان به این سامانه مراجعه کنند و اموال و دارایی‌های‌شان را ثبت کنند، افزود: این سامانه کاملا محرمانه است و جز شخص رئیس قوه قضاییه شخص دیگری به آن قابلیت دسترسی ندارد و باید همه مدیران این تکلیف قانونی را انجام دهند.
 
وی همچنین با بیان اینکه مردم نیز می توانند نقض قوانین در محلات و ادارات را با مراجعه به سامانه سجام به نشانی  www.sajam.@.ir مراجعه کنند گفت: دستگاه قضایی با حفظ محرمانگی و با سرعت و دقت به گزارشات بارگذاری شده در این سامانه جامع اطلاعات مردمی رسیدگی خواهد کرد.
 
مظهری مدیرکل بازرسی استان هم ازافزایش 3برابری رسیدگی به شکایات رسیده شده به این اداره کل خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز