خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان خبر داد:

پلاک گذاری 5825 دستگاه خودرو کشاورزی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۷۱۳

پنج هزار و ۸۲۵ دستگاه خودرو و ادوات کشاورزی در استان قزوین با همکاری نیروی انتظامی تا پایان سال جاری پلاک گذاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: ۹ هزار و ۹۶۳ خودروی کشاورزی در استان وجود دارد که از این میان چهار هزار و ۱۳۸ دستگاه پلاک گذاری شده است.

فاطمه خمسه با بیان اینکه باید ماهانه هزار دستگاه از ادوات و ماشین‌آلات با همکاری نیروی انتظامی پلاک‌گذاری شود، اظهار داشت: برای تسریع روند کار یکی از کارشناسان به نمایندگی از جهاد کشاورزی به نیروی انتظامی معرفی شده است.

وی مانع اصلی در پلاک گذاری ادوات کشاورزی را بیمه این خودروها عنوان کرد و گفت: بیمه هر تراکتور ۱۲ میلیون ریال است که متاسفانه شرکت‌های بیمه با محاسبه جرایم دیرکرد هزینه سنگینی را پیش روی کشاورز می‌گذارند و انگیزه صاحبان خودرو برای پلاک گذاری کاهش می‌یابد.

این مسئول افزود: اگر شرکت‌های بیمه، مبالغ دیرکرد را محاسبه نکنند، عملیات پلاک گذاری خودروها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

خمسه خاطرنشان کرد: خوشبختانه اطلاعات خودروهای کشاورزی در شهرستان‌های استان موجود است و همکاری خوبی را برای پلاک گذاری در این حوزه شاهد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز